Сдружение на възпитаниците на Стопанския факултет на СУ работи в областта на професионалната ориентация, кариерното консултиране, развиването на иновативна социална мрежа между завършилите.
Monday, October 8, 2012
Маркетинг стратегии за 21. век - А. Чернев
Александър Чернев е професор по маркетинг в Kellogg School of Management, Northwestern University, САЩ. Има докторска степен по бизнес администрация от Duke University и е автор на "Strategic Marketing Management" (с предговор от Филип Котлър). Изследванията му са публикувани във водещи маркетингови издания и често бива цитиран в бизнес пресата, включително в Business Week, Forbes, Newsweek, The Wall Street Journal, Financial Times, The New York Times, Harvard Business Review. Д-р Чернев съветва компании по целия свят в сферата на маркетинговите стратегии, бизнес иновациите, брандинга и управлението на клиенти.
Актуална статия за работата и проучванията на професор Чернев върху Маркетинг стратегиите за 21. век, можете да откриете в октомврийския брой на сп. Мениджър.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment